Bekijk ons ruime assortiment en bestel online.
Levering in heel Nederland!
Alle prijzen zijn
inclusief BTW.

Service & contact

Onze klantenservice is via mail en telefoon bereikbaar. Dit van maandag tot en met vrijdag, 8.00-17.00 en zaterdag, 8.00-12.00. Op zondag is onze klantenservice gesloten.

 

Wanneer u ons buiten openingstijden mailt, zullen wij uiterlijk de eerstvolgende werkdag reageren. 

 

Heeft u hulp of informatie nodig?

U kunt ons bereiken via info@solidhor.nl of 0318-483414.

 

Heeft u een meetfout gemaakt?

Neem dan contact op met de klantenservice via info@solidhor.nl.

We kijken graag samen met u naar de mogelijkheden. Vaak leiden kleine aanpassingen tot het gewenste resultaat.

 

Heeft u een klacht of opmerking?

Natuurlijk doen we er van alles aan om u zorgeloos en vliegvrij te laten genieten. Mocht u niet tevreden zijn of een opmerking hebben, stuur dan een mail naar info@solidhor.nl. Bij het indienen van een klacht vragen we u om uw bestelnummer door te geven en een duidelijk omschrijving (inclusief foto) van de klacht te leveren.

Binnen twee werkdagen nemen we contact met u op om vervolgens een passende oplossing aan te bieden.

 

Bezorgen & afhalen

Voor 10.00 uur besteld, de volgende werkdag al verstuurd!

 

Bezorgen

Bepaal zelf wanneer u de hor(ren) wilt laten bezorgen. Solidhor bezorgt al haar producten op werkdagen door heel Nederland en België.

 

Transport

Solidhor is verantwoordelijk voor het correct transporteren van al uw aankopen. Bij constatering van transportschade dient u direct de transporteur hiervan op de hoogte te stellen en direct contact met ons op te nemen. Wij zullen actie ondernemen om vervolgens het probleem op te lossen.

 

 

Afhalen

U bent na afspraak van harte welkom voor het ophalen van uw hor(ren):

Solidhor®

Kelvinstraat 5

6716 BV Ede gld

 

> Nu al zin in insectenvrij? Klik hier.

 

Garantie & reparatie

Op de door ons geleverde horren geven wij bij normaal gebruik drie jaar garantie op de constructie en een jaar garantie op het horgaas en de koorden.
Bij reparatie buiten de garantieperiode worden uw producten hersteld tegen kostprijs.

 

Algemene voorwaarden

U kunt hier de algemene voorwaarden lezen.

 


contact

 

Heeft u vragen over onze werkwijze, service of producten? Neem gerust contact op. Wij helpen u graag.
Indien gewenst, bellen of mailen we u terug.